Квітень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Бер   Тра »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Проведено районний семінар-практикум учителів іноземних мов

     24 квітня 2019 року на базі Зарічненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів проведено районний семінар-практикум вчителів іноземних мов з теми «Новітні підходи до уроку іноземної мови в сучасній школі».

     Методист районного методичного кабінету Бабич Володимир Анатолійович ознайомив учасників заходу з пакетом нормативно-правових документів, які регламентують закінчення навчального року, проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов. Надано методичні рекомендації щодо підготовки до виконання сертифікатних робіт зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов, обговорено реалізацію інтегрованої змістової лінії «Громадянська відповідальність» на уроках англійської мови.

 

 

   В інтерактивно-практичній частині семінару  презентували свій досвід роботи вчителі іноземних мов закладів загальної середньої освіти з питань організації освітнього процесу у 1-их класах в умовах розбудови Нової української школи:

 -Турук Віта Володимирівна, вчитель англійської мови Вичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

– Лазарчук Інна Сергіївна,  вчитель англійської мови Кухітсько-Вільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

– Вишневська Наталія Григорівна, вчитель англійської мови Бродницької  загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів;

– Солодовник Валентина Романівна, вчитель німецької мови Перекальської  загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.

   Під час проведення заходу Сікліцька Оксана Віталіївна, вчитель англійської мови Зарічненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, ознайомила учасників із завданнями, змістом і методологічними засадами використання сервісів Веб.2.0 в педагогічній діяльності; учителі навчилися створювати пазли на безкоштовному онлайн-сервісі Jigsawplanet; папки, документи та тести на Google диску; працювати з віртуальною онлайн-дошкою linoit – розміщували на ній навчально-методичні матеріали, проводили рефлексію;  використовувати сервіс Kahoot.